ikona wczytywania strony

Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Strzelcach Krajeńskich

Link do platformy e-doręczenia Link do platformy epuap Link do BIP

Jesteś tutaj: Strona Główna ❯ Deklaracja Dostępności
← Powrót do strony głównej

Deklaracja Dostępności

Ikonka symbolizująca artykuł

Deklaracja dostępności (www.mgopsstrzelcekrajenskie.opsinfo.pl)

2024-03-25

Deklaracja dostępności

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Strzelcach Krajeńskich zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej https://mgopsstrzelcekrajenskie.opsinfo.pl/ .

Data publikacji strony internetowej: r. Data ostatniej istotnej aktualizacji: r.

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

Brak dodatkowych treści tzw. „chmurek podpowiedzi”, które zawierają informacje o danym elemencie strony (tzw. tooltip). Dotyczy to linków prowadzących do serwisów zewnętrznych, np. BIP, Urząd pracy. Błąd ten zostanie poprawiony przy kolejnej aktualizacji strony.

Linki prowadzące do serwisów zewnętrznych otwierają się w tym samym oknie. Dotyczy to niektórych linków udostępnionych w zakładce – Polecane strony/ Urząd Miejski Strzelce Krajeńskie, Starostwo Powiatowe itp. Poprawa dostępności tych elementów będzie zrealizowana przy kolejnej aktualizacji strony.

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB) oraz program WAVE.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową strony internetowej możesz zgłosić do Doroty Szymańskiej — e-mail koordynator@dostepnosci.pl lub telefonicznie +48 795 939 808.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

W celu ułatwienia złożenia żądania zapewnienia dostępności udostępniamy Wniosek o zapewnienie dostępności, na podstawie którego możesz zgłosić potrzebę zapewnienia dostępności cyfrowej, architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej. Dokument ten znajduje się pod deklaracją dostępności. Wniosek należy wysłać na adres mail: koordynator@dostepnosci.pl.

Istnieje również możliwość poinformowania nas o braku zapewnienia dostępności cyfrowej, architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej. Możesz w tej sprawie złożyć Informację o braku dostępności. Dokument ten znajduje się pod deklaracją dostępności. Informację należy wysłać na adres mail: koordynator@dostepnosci.pl.

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej lub architektonicznej czy informacyjno-komunikacyjnej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa podmiotu:

  • Dyrektor Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej,
  • Adres: Aleja Piastów 13, 66-500 Strzelce Krajeńskie,
  • mail: sekretariat@mgopsstrzelce.pl.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Adres siedziby – Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy w Strzelcach Krajeńskich, Aleja Piastów 13, 66-500 Strzelce Krajeńskie

Parking: przed budynkiem znajduje się parking ogólnodostępny, na którym jest wyznaczone miejsce postojowe dla osób z niepełnosprawnością.

Wejście do budynku: do wejścia prowadzi jeden stopień schodów oraz podjazd dla wózków inwalidzkich.

Dostępność komunikacyjna budynku: budynek jest parterowy. Na parterze została zapewniona dostępność do wszystkich pomieszczeń.

Biura: znajdują się na parterze budynku.

Toaleta dla osób z niepełnosprawnościami: w budynku znajduje się toaleta dla osób z niepełnosprawnością.

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

W przypadku problemów z dostępnością architektoniczną możesz skontaktować się z koordynatorem ds. dostępności pod adresem mail: koordynator@dostepnosci.pl.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Podmiot nie posiada informacji w języku Braille’a.

W budynku nie ma pętli indukcyjnych.

W podmiocie nie można skorzystać z usługi tłumacza języka migowego.

Aplikacje mobilne

Podmiot nie posiada aplikacji mobilnych.

Otwórz deklarację dostępności strony www.mgopsstrzelcekrajenskie.opsinfo.pl

Załączniki:

  1. Wniosek o zapewnienie dostępności (plik docx 28KB)
  2. Informacja o braku dostępności (plik docx 28KB)
  3. INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH (plik pdf 105KB)
Ikonka symbolizująca artykuł

Koordynator do spraw dostępności

2025-03-25

Dyrektor Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Strzelcach Krajeńskich Zarządzeniem Nr 021.03.2025 z dnia 21 marca 2025 r. wyznaczył koordynatora do spraw dostępności w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Strzelcach Krajeńskich.

Do zadań koordynatora i zespołu należą zadania wynikające z Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2024 r. poz. 1411).

Kontakt:

Koordynator do spraw dostępności w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Strzelcach Krajeńskich

Dorota Szymańska
e-mail: koordynator@dostepnosci.pl
tel. 795-939-808

Ikonka symbolizująca artykuł

Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego

2025-03-21

Załączniki:

  1. Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego (plik pdf 142KB)
Baner Fundusze Europejskie Wiedza Edukacja Rozwój
Biuletyn Informacji Publicznej
Link do Niebieskiej Linii
Link do Powiatowego Urzędu Pracy w Strzelcach Krajeńskich
Link do Empatii Portalu Informacyjno-Usługowego
Link do Starostwa Powiatowego w Strzelcach Krajeńskich
Link do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Drezdenku
Link do Urzędu Miejskiego w Strzelcach Krajeńskich
Link do Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej

Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Strzelcach Krajeńskich

Aleja Piastów 13
66-500 Strzelce Krajeńskie
tel. (95)763-21-08, faks (95)763-24-05

Link do platformy e-doręczeniaLink do platformy epuapLink do bipPolityka prywatnościDeklaracja dostępnościOchrona Danych Osobowych